Hej eller snarare godkväll alla.. (toleransare?) eller vad vi nu ska kalla oss.
 
Hur känns det? Tänk att det här årets projekt skapades för 7 månader och 15 dagar sen, då vi satt i våran "värdegrundsgrupp" (Den 4,5 + 7 Oktober 2013).
OCH JA, JAG HAR LÄST IGENOM HELA MIN MAIL FÖR ATT HITTA VILKA DAGAR DET VAR. 
... Så fort som det blev rast så började vi snacka om den här resan, hur vi skulle organisera allt och så. Tänk då att här är vi idag! Bara ca 30 Timmar kvar tills vi verkligen åker! Sjukt va? Det känns så overkligt allting just nu.
 
Är det nån av er som har börjat packa än btw? Jag har inte ens börjat leta efter en resväska. Känner att jag har aaallt under kontroll..verkligen.
 
Men apropå det här med känslor.. Idag efter mötet så satt jag, Amanda och Reine kvar en stund på Rosa och bara snackade. Allt prat om hur det kommer att bli får mig att tänka mer och mer på hur det kommer att bli. Men jag vill inte, eftersom att det blir nästan aldrig som man har tänkt sig. 
 
En sak som jag tänker speciellt på är alla de (NO FENCE!!) "tuffa killarna" som jag aldrig skulle kunna tänka mig våga visa sig ledsna eller svaga.. Eller iallafall gråta.. det finns inte i mitt huvud.. än.
 
Hoppas att det är någon mer som kan tänka sig att skriva nånting i den här bloggen, bara att ni hör av er så ger jag er inloggnings uppgifter. 
 
Ha det bra alla toleransare! Glöm inte att följa våran toppen instagramsida som Linnea och Madde har skapat!
Den heter: peaceandtolerans
 
 
 / Emelie

Kommentera

Publiceras ej